Aggarpsgården

Bokning: https://aggarpsgarden.se/

Läge: Aggarpsvägen, Aggarp, Munka Ljungby. I skogen mellan Ängelholm och Örkelljunga.

Färdväg: Sväng av E6 vid Ängelholm, kör österut mot Munka Ljungby. Några km efter Munka Ljungby sväng vänster vid ”Aggarp”. Efter några km följer du gul skylt mot Bassholma. Det är sedan andra huset på höger sida. Koordinater: X 6241577, Y 1330652

Lokaler: Storstuga 100 m2 med öppen spis, matsal för 50 personer med kamin, kök, ledarrum för 10 personer med öppen spis och sovsalar med 16 våningssängar med madrasser.

Omgivning: Ängar, skog och bäck. Skog med många möjligheter till aktiviteter, lägerbålsplats. Närmaste sjö är Långsjön 4 km bort samt Västersjön/Rössjön 6 km bort.

Uppvärmning: el, 2 st öppna spisar och 1 kamin

Kokmöjligheter: 2 spisar med ugn, kyl och frys, stekbord och restaurangdiskmaskin

Toaletter: 3 st varav 1 handikappanpassad

Tvätt: 2 separata omklädningsrum med vardera 2 duschar, 1 bastu